- 1-А
- 1-Б
- 20 березня
- 2-А
- 2-Б
- 3 клас
- 13 березня
- 4 клас
- 5-A
- 5-Б
- 6-А
- 6-Б
- 7-А
- 7-Б
- 8 клас
- 9-А
- 9-Б
- 10 клас
- 11 клас
- 1 А клас
- 1 Б клас
- 2 А клас
- 2 Б клас
- 3 клас
- 4 клас
- 5 А клас
- 5 Б клас
- 6 А клас
- 6 Б клас
- 7 А клас
- 7 Б клас
- 8 клас
- 9 А клас
- 9 Б клас
- 10 клас
- 11 клас
- 1-А клас
- 1-Б клас
- 2-А клас
- 2-Б клас
- 3 клас
- 4 клас
- 5-А клас
- 5-Б клас
- 6-А клас
- 6-Б клас
- 7-А клас
- 7-Б клас
- 8 клас
- 9-А клас
- 9-Б клас
- 10 клас
- 11 клас
« Травень 2024 » | ||||||
Пн | Вт | Ср | Чт | Пт | Сб | Нд |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
24 квітня
Математика
Тема. Розв ͗язуємо складені задачі на знаходження остачі.
Завдання:
- Переглянути відеоурок « Розв ͗язуємо складені задачі на знаходження остачі».
- Виконати завдання №2 (3, 4 стовпчики).
- Виконати завдання № 4 .
Я досліджую світ
Тема. Яка шана книгам.
Завдання :
- Переглянути відео « Історія книги».
- Опрацювати сторінки підручника 103-105.
- За схемою розкажіть, як виготовляють папір, добираючи слова з довідки( сторінка 104 ).
- Скласти правила користування книжками.
- Виконати завдання в зошиті.
Дизайн і технології
Тема. Акція «Лікуймо книжку !».
Завдання:
- Опрацювати сторінку підручника 106-107.
- Взяти участь в акції « Лікуймо книжку».
Інформатика
Тема. Зміна виконавця у середовищі Скретч
ПРЕЗЕНТАЦІЯ
Англійська мова
1.)Виконати вправу в робочому зошиті № 1 ст.83-підписати малюнки. та вправу №1 на ст.82-дописати.
2)Слухати і читати вправу №1, 2 на ст.102 в підручнику.В цих словах gh не читається Переклад : sleep tight-спи міцно. wake up bright-прокидайся яскраво(у веселому настрою) light-світло, right-правильний,правий ,night-ніч)
3.)По можливості перегляньте відео.What is your favourite season?-Яка твоя улюблена пора року?
Інклюзія:1.)Виконати вправу 1,2 на ст. 102- слухати,ознайомитись (переклад слів дивіться вище).
2.)Виконати вправу 1 на ст. 84-дописати пропущене.
3.)По можливості переглянути відео.