24 квітня
Основи здоров`я. Тема. Протидія стигмі і дискримінації. Опрацювати параграф 26; виконати завдання 2 ( с. 185 - письмово).
Англійська мова Тема.Англомовні країни. Пасивний стан 1 Виконати вправу 3 на ст.211-,212
письмово.-утворити питальні і заперечні речення в Past Simple Passive Питальні речення надІслати на перевірку Заперечні речення.;S was( were) not V3 ПитальнІ речення:Спціальне слово was (were)S V 3 ? 2.Виконати вправу 4 на ст. 212 -виписати присудок і надіслати на перевірку.
grizenko.lidia@gmail.com
Геометрія
Повторити п.6-7.
Виконати: 21.23, 21.24, 21.27.
Мистецтво.
Тема: « Збереження мистецьких надбань».
Таємниці Києва. Відповісти на запитання вікторини.
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=142853533944226&set=pcb.142862027276710&type=3&theater
40 музеїв світу онлайн.
Розпочати роботу над проектом на урок узагальнення.
Створити віртуальну екскурсію « Полікультурність в пам’ятках рідного краю». ( Екскурсія - вікторина рідним краєм). ( Проявити творчість і знання)
Чекаю на виконані попередні практичні роботи , відправляйте на ел.п.
Всесвітня історія.
Тема: « Наукові й технічні досягнення. Зародження масової культури».
Повторити Міжнародні відносини.
"Міжнародні відносини наприкінці XIX на початку XX ст."
Опрацювати параграф 27.
Інформатика (Прилуцька) 28.04.
Переглянути відеопрезентацію за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=gwguqlCO7Jg, зробити кроткий конспект.
Інформатика (Прилуцька) 30.04.
Виконати наведене нижче завдання та відправити на електронну почту вчителя yanochka666.09@gmail.com.
Завдання
У кабінеті географії формується база мультимедійних матеріалів, присвячених природним дивам України, зокрема
• Скелі Довбуша
• Клевань. Тунель кохання
• Софіївський парк
• Синевир
• Національний природний парк «Дністровський каньйон»
• Говерла
• Парк «Феофанія»
• Соляні озера Солотвина
• Чорногірський хребет
• Долина нарцисів
Оберіть будь-які три цікавих місця країни із перелічених.
Знайдіть інформацію про них, а саме: фото, опис, статистичну інформацію, відомості для організації туристичної поїздки. Користуючись можливостями табличного процесора, підготуйте порівняльну характеристику обраних географічних об’єктів у вигляді таблиці та діаграм.
Створіть мультимедійну презентацію, присвячену трьом обраним вами природним дивам України.