- 1-А
- 1-Б
- 20 березня
- 2-А
- 2-Б
- 3 клас
- 13 березня
- 4 клас
- 5-A
- 5-Б
- 6-А
- 6-Б
- 7-А
- 7-Б
- 8 клас
- 9-А
- 9-Б
- 10 клас
- 11 клас
- 1 А клас
- 1 Б клас
- 2 А клас
- 2 Б клас
- 3 клас
- 4 клас
- 5 А клас
- 5 Б клас
- 6 А клас
- 6 Б клас
- 7 А клас
- 7 Б клас
- 8 клас
- 9 А клас
- 9 Б клас
- 10 клас
- 11 клас
- 1-А клас
- 1-Б клас
- 2-А клас
- 2-Б клас
- 3 клас
- 4 клас
- 5-А клас
- 5-Б клас
- 6-А клас
- 6-Б клас
- 7-А клас
- 7-Б клас
- 8 клас
- 9-А клас
- 9-Б клас
- 10 клас
- 11 клас
« Травень 2024 » | ||||||
Пн | Вт | Ср | Чт | Пт | Сб | Нд |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
6 травня
Зарубіжна Додаток 1 Додаток 2 Додаток 3
Англ.мова ,,Різноманіття традицій,,
1. Розглянути та підібрати малюнок, вправа 1b) с.188 (усно)
2. Прослухати та доповнити письмово, вправа 2 с.188; відтворити, вправа 3 a,b с.189; скласти таблицю письмово, вправа 3d с.190
3. Повторити вживання when, unless, in case, as soon as в умовних реченнях І типу, правило с.56; обрати вірний варіант, вправа 15 с 57( зошит з граматики)
Геометрія Повторити п.18, № 1813, 1815, 1816, 1818 - це опорні задачі. виконати № 1819, 1820, 1828
Українська мова.
Розвиток зв’язного мовлення. Конспект сприйнятого на слух науково-навчального тексту. Опрацювати тему 15 С.248-250. Завдання до тексту : 1. Визначити тему.2. Визначити основну думку. 3. Скласти план тексту.
Українська література.
Марко Вовчок. Життя і творчість. Вовчок як перекладач. «Народні оповідання». Продовження теми народного життя в повісті «Інститутка». Прочитати повість. Опрацювати матеріал С.293-295, С. 308, С.311-312 – виписати і вивчити поняття : повість, реалізм, літературний характер.