- 1-А
- 1-Б
- 20 березня
- 2-А
- 2-Б
- 3 клас
- 13 березня
- 4 клас
- 5-A
- 5-Б
- 6-А
- 6-Б
- 7-А
- 7-Б
- 8 клас
- 9-А
- 9-Б
- 10 клас
- 11 клас
- 1 А клас
- 1 Б клас
- 2 А клас
- 2 Б клас
- 3 клас
- 4 клас
- 5 А клас
- 5 Б клас
- 6 А клас
- 6 Б клас
- 7 А клас
- 7 Б клас
- 8 клас
- 9 А клас
- 9 Б клас
- 10 клас
- 11 клас
- 1-А клас
- 1-Б клас
- 2-А клас
- 2-Б клас
- 3 клас
- 4 клас
- 5-А клас
- 5-Б клас
- 6-А клас
- 6-Б клас
- 7-А клас
- 7-Б клас
- 8 клас
- 9-А клас
- 9-Б клас
- 10 клас
- 11 клас
« Травень 2024 » | ||||||
Пн | Вт | Ср | Чт | Пт | Сб | Нд |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
6 квітня
Українська мова.
Прикметник. відмінювання прикметніиків.
Опрацювати параграфи 64, 65. Виконати вправу 685, виконати редагування - вправа 686, вправа 690.
Пройти тестування на iznotest тема 5.
Фізика
Тема: Дослід Резерфорда. Постулати Бора. Енергетичні рівні атома.
Завдання для роботи.
1. Переглянути відео до уроку за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=vnt83bnCorc
2. Опрацювати параграф 36, с. 210-214.
3. Записати в робочий зошит:
1) постулати Бора на с. 212
2) сутність корпускулярно-хвильового дуалізму на с. 213
3) поняття "хвиля де Бройля" на с. 213
4) формули
4. Розв'язати вправи № 36 (1-3).
Зверніть увагу! Виконані завдання надсилати на електронну адресу shkfizuka@gmail.com
Біологія
Тема: Екологічна політика в Україні: природоохоронне законодавство України, міждержавні угоди.
Завдання для роботи:
1. Прочитати параграф 52.
2. Самостійна робота с. 203.
3. ЗНО. Повторити тему "Тип хордові тварини". Перевірити себе за тестами https://www.iznotest.info/biologiya-2/
Інформатика
Створити проект, у якому на формі знаходиться один об'єкт TShape (фігура) і випадаючий список з пунктами - трикутник, прямокутник, круг. Зробити так, щоб при виборі у списку будь-якого пункту форма даної фігури змінювалася на відповідну.
exe-файл помістити в архів і переслати на електронну адресу stanislavkrolevets@ukr.net
Проект "Світлофор" з попереднього уроку теж переслати.