- 1-А
- 1-Б
- 20 березня
- 2-А
- 2-Б
- 3 клас
- 13 березня
- 4 клас
- 5-A
- 5-Б
- 6-А
- 6-Б
- 7-А
- 7-Б
- 8 клас
- 9-А
- 9-Б
- 10 клас
- 11 клас
- 1 А клас
- 1 Б клас
- 2 А клас
- 2 Б клас
- 3 клас
- 4 клас
- 5 А клас
- 5 Б клас
- 6 А клас
- 6 Б клас
- 7 А клас
- 7 Б клас
- 8 клас
- 9 А клас
- 9 Б клас
- 10 клас
- 11 клас
- 1-А клас
- 1-Б клас
- 2-А клас
- 2-Б клас
- 3 клас
- 4 клас
- 5-А клас
- 5-Б клас
- 6-А клас
- 6-Б клас
- 7-А клас
- 7-Б клас
- 8 клас
- 9-А клас
- 9-Б клас
- 10 клас
- 11 клас
« Травень 2024 » | ||||||
Пн | Вт | Ср | Чт | Пт | Сб | Нд |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
4 травня 9-А
Геометрія Опрацювати п.18, задача 1; 2 с. 168, 169. Номери: 18.2, 18.3, 18.6, 18.10
Українська мова.
Розвиток зв’язного мовлення. Письмовий вибірковий переказ тексту наукового стилю. Опрацювати текст вправи 520, виконати завдання до тексту:
1. Скласти план тексту « Зевс олімпійський» (складний).
2. Написати невеликий роздум про те, що вас найбільше вразило в історії спорудження й долі статуї Зевса ( обсяг 0.5 – 1 сторінка)
Українська література.
Розвиток зв’язного мовлення. Твір-характеристика персонажа роману П.Куліша «Чорна рада». Повторити питання ТЛ: роман, історичний роман, роман-хроніка. Скласти письмово твір -характеристику персонажа ( на вибір).
Мистецтво.
Тема : « Збереження мистецьких надбань.». Подорож незвичними музеями світу.
«Музеї України просто неба»: 3D-тури визначними національними пам'ятками
Екскурсія. Музей становлення української нації.
https://roundme.com/tour/471625/view/1611680/
Закінчуємо працювати над проєктами.
Створити віртуальну екскурсію « Полікультурність в пам’ятках рідного краю». ( Екскурсія - вікторина рідним краєм). ( Проявити творчість і знання)
Чекаю на виконані попередні практичні роботи , відправляйте на ел.п.