- 1-А
- 1-Б
- 20 березня
- 2-А
- 2-Б
- 3 клас
- 13 березня
- 4 клас
- 5-A
- 5-Б
- 6-А
- 6-Б
- 7-А
- 7-Б
- 8 клас
- 9-А
- 9-Б
- 10 клас
- 11 клас
- 1 А клас
- 1 Б клас
- 2 А клас
- 2 Б клас
- 3 клас
- 4 клас
- 5 А клас
- 5 Б клас
- 6 А клас
- 6 Б клас
- 7 А клас
- 7 Б клас
- 8 клас
- 9 А клас
- 9 Б клас
- 10 клас
- 11 клас
- 1-А клас
- 1-Б клас
- 2-А клас
- 2-Б клас
- 3 клас
- 4 клас
- 5-А клас
- 5-Б клас
- 6-А клас
- 6-Б клас
- 7-А клас
- 7-Б клас
- 8 клас
- 9-А клас
- 9-Б клас
- 10 клас
- 11 клас
« Травень 2024 » | ||||||
Пн | Вт | Ср | Чт | Пт | Сб | Нд |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
28 травня
Я досліджую світ
Тема. Які наші завдання на літо. Літні розваги.
Завдання:
1 Переглянути відео « Літні розваги . Правила безпеки влітку».
2 Опрацювати сторінки підручника 141 -142.
3 Добери з довідки слова замість крапок , доповни вірш « Батьківщина» (сторінка 142 ).
4 Виконай завдання в зошиті на сторінці 78 -80.
Читання
Тема. Діагностична робота . Аудіювання « Горіх».
Завдання:
1 Прослухати текст в аудиозаписі .
2. Виконати завдання.
3 Надіслати роботи для перевірки.
Образотворче мистецтво
Тема. Створення композиції «Барви літа».
Завдання.
1 Переглянути презентацію «Малюємо фарбами просто- « Барви літа».
2 Робимо разом , переглянувши відео.
Англійська мова
1. Діагностична робота з письма.
1.Вставити пропущені літери-записати дні тижня, що знаходяться на ст. 76.
2. З'єднати слова з відповідними малюнками-писати № слова (написано на малюнку) та букву,де написано це слово ,наприклад, 1.-ears.
3.З'єднати слова,щоб утворилися словосполучення ,наприклад,-1.-с.
Дієслово brush означає розчісувати.
4.Писати з артиклем /а чи an/.An вживається, якщо наступне слово починається з букв о,а,е.
5.Вставити допоміжні .Do вживається в усіх особах ,крім he,she ,наприклад, 1. do,do.
2.Діагностична робота з аудіювання.Послухати аудіо та вказати правильну відповідь-писати№ завдання,а поруч букву а,b чи с,що відповідає названому малюнку.