- 1-А
- 1-Б
- 20 березня
- 2-А
- 2-Б
- 3 клас
- 13 березня
- 4 клас
- 5-A
- 5-Б
- 6-А
- 6-Б
- 7-А
- 7-Б
- 8 клас
- 9-А
- 9-Б
- 10 клас
- 11 клас
- 1 А клас
- 1 Б клас
- 2 А клас
- 2 Б клас
- 3 клас
- 4 клас
- 5 А клас
- 5 Б клас
- 6 А клас
- 6 Б клас
- 7 А клас
- 7 Б клас
- 8 клас
- 9 А клас
- 9 Б клас
- 10 клас
- 11 клас
- 1-А клас
- 1-Б клас
- 2-А клас
- 2-Б клас
- 3 клас
- 4 клас
- 5-А клас
- 5-Б клас
- 6-А клас
- 6-Б клас
- 7-А клас
- 7-Б клас
- 8 клас
- 9-А клас
- 9-Б клас
- 10 клас
- 11 клас
« Травень 2024 » | ||||||
Пн | Вт | Ср | Чт | Пт | Сб | Нд |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
29 квітня
Англ.мова Буйвал
Урок граматики
,,Пасивний стан дієслова,,
1. Проглянути відео з поясненням граматичного правила ( відео додається у групі Viber)
2. Пройти самоконтроль розуміння граматичного матеріалу в кінці відео
3. Виконати граматичну вправу ( додається у групі Viber)
Українська мова.
Сполучник як службова частина мови. Види сполучників за будовою, походженням. Опрацювати параграф 45, с.166, виконати вправи 474, 480 ( 1,2)- записати 2-3 прислів’я, у яких є сполучники. Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=zFfS4ylwxZI
Зарубіжна література 7 А
Тема. Айзек Азімов « Фах». Образ Джорджа Плейтена. Проблема духовної реалізації людини
Завдання:
1. Читати повість «Фах» ( с.243 – 253)
2. Виконати завдання « Порівнюємо» ( с. 254) ( ПИСЬМОВО). Дібрати цитати до образів Джорджа Плейтена і Тревіліяна.