4 травня
Фізична культура
1.Ранкова руханка.https://youtu.be/
2.Стрибки з місця https://youtu.be/-FCpkqrKIAg
3.Тримання планки 30с.(дівчата)45.(хлопці)
Англ.мова (Передерій)
Тема "Визначні місця"
Прочитати, перекласти та з'єднати вправа 3 а), с.168, читати і перекладати діалог вправа 4 а), с. 169, відповідати на запитання 4 b), с.170 (усно), переглянути відео та повторити правила https://www.youtube.
виконати граматичну вправу 2, с.86 (робочий зошит), виконати самостійну роботу, записати в правильній часовій формі (завдання у Viber групі)
МОВА
Відмінювання числівників (питальні та відносні)
Опрацювати с.223-224.Повторити розряди займенників с.214
За посібником виконати вправи 2,4 (с.8-9)
(лідери отримають додаткові оцінки)
ЛІТЕРАТУРА
«Муха і Бджола».Зневага до надокучливих,ледачих людей,що живуть за рахунок інших
Виразно читати байку . Опрацювати https://sway.office.com/RZbxssRNaNJu7v4t?fbclid=IwAR0SzbDhmZRR9buMtHFBCpZAyHsbddrgK5f0Zkb4dm5G6wiKv0ZId0s9Mww (без домашнього завдання)
Виконати електронну вправу https://learningapps.org/4047255
Географія. Тема. Природні комплекси як наслідок взаємозв`язків між компонентами природи. Практична робота № 7. Складання опису одного з природних комплексів своєї місцевості. Опрацювати параграф 56, скласти опис одного з природних комплексів своєї місцевості ( на вибір - ліс або парк ).План. 1. Де розміщений природний комплекс відносно школи. 2. Які форми рельєфу характерні для природного комплексу. 3. Записати назви рослин і тварин , які живуть у у природному комплексі. 4. Накресліть схему взаємодії компонентів природного комплексу ( використати малюнок 260, с. 221 ). 5. Чи змінюється природний комплекс під впливом господарської діяльності людини. 6. Що таке природний комплекс . Виконане завдання на перевірку переслати до 07.05.2020